czwartek, 2 kwietnia 2015

Libster Blog Award 2

Hej :) To już Druga nominacja do LBA a jest ona od Lisa Malfoy. Bardzo dziękuję za takie wyróżnienie :D

Oto pytania :

1. Gdybyś mogła być dowolną postacią w świecie Harry'ego Pottera, to którą byś wybrała i dlaczego?
2. Co robisz w wolnym czasie, prócz pisania bloga?
3. Czy piszesz jakieś inne opowiadania nie związane z HP?
4. Co się inspiruje do pisania?
5. Skąd czerpiesz pomysły?
6. Kiedy Ci się najlepiej pisze?
7. Co myślisz/jak oceniasz swoja twórczość?
8. Co poradziłabyś osobą zaczynającym swoją pracę z blogiem?
9. Byłabyś w stanie napisać książkę? Dlaczego?
10. Gdybyś trafiła do Hogwartu, to jak myślisz, w jakim domu byś się znalazła?
11. Co sądzisz o moim blogu?


Odpowiedzi: 

1. To trudne pytanie,ale chyba chciałabym być Hermioną bo to jedna z moich najbardziej ulubionych żeńskich postaci z HP. Dlaczego? Jest ona trochę odzwierciedleniem mojego charakteru.Może,aż tak mądra nie jestem :P ale Hermiona jest odważną,silną dziewczyną/kobietą i to w niej lubię. 

2.Oprócz pisania bloga,moją największą pasją jest Finswimming czyli pływanie w płetwach.Większość czasu poświęcam na treningi,które mam codziennie i na zawody.Jest to moja pasja. 

3.Nie, piszę tylko Dramione.Chociaż myślałam o czymś nowym ostatnio,ale na razie priorytetem jest ten blog. :) 

4.Do pisania inspiruje mnie dużo rzeczy.Szczególnie komentarze. Jeśli widzę,że ktoś czyta te moje wypociny to od razu pojawia się u mnie uśmiech.Inspiracją są też inne blogi,czytając inne Dramione, zawsze w głowie rodzą mi się nowe pomysły i zaczynam coś pisać.

5.Pomysły czerpie z życia codziennego,dobrego filmu, czy książki, tak naprawdę każde zdarzenie, powoduje multum pomysłów. 

6.Najlepszym momentem do pisania jest dla mnie piątek.Rozdziały pojawiają się co dwa tygodnie w soboty i przyznam wam,że zdarza mi się nad nimi pracować tylko 2 piątki.Jest to dzień, po ciężkim tygodniu w szkole, gdzie muszę się wyluzować i zrobić coś przyjemnego, a  taką właśnie rzeczą jest pisanie. :) 

7. Hmm.. Jak oceniam moją twórczość? Sądzę,że jak na początek mojej przygody jest dobrze. Mam wrażenie,że z każdym rozdziałem nabieram doświadczenia,a wszystkie komentarze pomagają mi unikać wciąż tych samych błędów.Myślę,że mój blog dostał by 7/10 punktów. :) 

8.Osobie,która dopiero zaczyna radzę nie bać się krytyki.Na pewno jesteście świetni,a jeśli jeszcze nie do końca jest idealnie to z czasem będzie lepiej.Pamiętajcie,że wygląd bloga,jest dość ważnym elementem i najlepiej najpierw o niego zadbać, chodź czasem się on pewnie zmieni.Ostatnią radą jest to,żeby nigdy nie kopiować niczyich pomysłów,bo czytelnicy przeważnie to zauważą. 

9.Myślę,że byłabym w stanie.Jestem dosyć kreatywna i stworzenie całkiem nowego świata przedstawionego,chociaż bardzo trudne nie było by dla mnie przeszkodą, potem należy wierzyć,że się uda. 

10.Jeśli chodzi o dom to chyba Slytherin.Zawsze lubiłam być lepsza od innych i do tego dążę,lubię też być w centrum uwagi,ale parę Grygońskich cech też mam więc nie do końca jetem pewna.

11.Twój blog bardzo mi się podoba.Twój styl pisania przypadł mi do gustu.Nie dawno dopiero zawitałam na twojego bloga więc,nie mam jeszcze takiego zdania.Szablon też cieszy moje oko,więc będę zaglądać. :) 

Osoby nominowane przeze mnie: 
1. Lisa Malfoy
2. Alexis Nott
3. Venetiia Noks 
4. Repesco 
5. Miaa Blanc 
6. Never 
7. Dorota
8. Realistka
9. Clover
10. Amortencja
11. Każdy czytelnik :)

Pytania ode mnie: 
1. Która cześć książki jest twoim zdaniem najlepsza i dlaczego? 
2. Ulubione zaklęcie.
3.Ulubione miejsce w Hogwarcie i dlaczego ?
4.Dlaczego zaczęłaś pisać? 
5.Kto/co  zainspirował/o cię do pisania?
6.Ulubione sparingi? 
7.Jakie jest twoje największe marzenie? 
8.Ile czasu prowadzisz już bloga?
9.Co najbardziej i najmniej podoba ci się w moim blogu?
10.Co jest najważniejsze w prowadzeniu bloga ?
11.Najlepsze Dramione jakie czytałaś? 

To chyba tyle :) Pytania,może nie za kreatywne,ale nie miałam pomysłu. 
Pozdrawiam.
~Mionka~

1 komentarz:

  1. Kochana fajne odpowiedzi :D niestety osoba, która Cię nominowała nie może być nominowaną przez Ciebie :( taka zasada niestety, weny życzę^^

    OdpowiedzUsuń

Harry Potter - Delivery Owl