środa, 18 marca 2015

Liebster Blog Award

Hej! Dostałam ostatnio nominację do LBA od Victoria Miaa Blanc,więc postanowiłam odpowiedzieć na jej pytanie :)
 No to zaczynajmy :
1. Co Cię zainspirowało do pisania? 
Do pisania zainspirowała mnie moja przyjaciółka a mianowicie Blonde Princess,ona czytała mnóstwo Dramione i gdy zaczęła pisać coś swojego,a ja to przeczytałam po prostu się zakochałam i zaczęłam czytać i pisać swoje opowiadanie.
2.Ile pisałaś przed założeniem bloga?

Zanim założyłam bloga miałam/mam taki swój zeszyt w którym piszę kolejne rozdziały pisałam w nim tak przez 2/3 miesiące,aż w końcu zdecydowałam się na założenie bloga bo bardzo chciałam poznać opinię innych blogerek/blogerów na temat tego co piszę. 
3.Dlaczego akurat Dramione? 

Wspomniałam już o tym w pyt. 1 ale to właśnie dla tego,że Dramione czytała Blone Princess.Drugim powodem jest,że moją ulubioną postacią z HP jest Draco ^^ ubóstwiam go,a w połączeniu z Hermioną no po prostu nie mam słów.
4.Wzorujesz na kimś bohaterów/wydarzenia ? 

Pomysły na opowiadanie, rozdziały zazwyczaj biorę z filmów, teraz na przykład chociaż może jeszcze tego nie widać wzoruję się na " Love Rosie" 
5.Co Cię inspiruje? 

Tak naprawdę inspiruje mnie wszytko, dobra książka,piękny film,a nawet sytuacje z życia,wszystko automatycznie w głowie zamieniam na świat HP i jeśli spodoba mi się to wplątuję to w opowiadanie 
6.Jakim typem człowieka jesteś? 

Przyjacielska,pomocna,jestem szczera,ale na tyle by kogoś nie zranić.Marzę i spełniam marzenia.Do wszystkiego się łapię.
7.Opisz siebie w trzech zdaniach. 

Na ogół jestem szalona, ale gdy trzeba jestem spokojna,staram się myśleć racjonalnie, nie podejmuję pochopnych decyzji,zawsze dążę do wyznaczonego celu.Jestem sportowcem i nie mogę żyć bez pływania.  
8.Największe marzenie?

Dotyczące bloga to aby mieć dużo czytelników i pisać coraz lepsze opowiadania.Inne :Wystartować w Mistrzostwach Świata w pływaniu w płetwach.
9.Czego się boisz? 

Boję się pająków, żab(znaczy bardziej brzydzę niż boję.),insektów, utraty przyjaciół.
10.Gdzie widzisz się w przyszłości? 

Chciałabym wyjechać za granicę np.do Anglii,lub Nowego Yorku.
11.Co najczęściej oglądasz?

Filmy o tematyce: Miłosne - dramaty, ogólnie miłosne filmy takie przy których mogę popłakać.
                                                                      ~* * *~
To już wszystkie pytania.Na razie nie nominuje nikogo, ale gdy zdecyduję się na nominację, na pewno powiadomię nominowane osoby. :) Rozdział 5 już w sobotę, miłego czekania. 
                                                                  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Harry Potter - Delivery Owl