sobota, 10 października 2015

''He's your first love. I intend to be your last. How long it takes.''

Witajcie!
Na początku chcę przeprosić za moją wczorajszą wpadkę, kto widział ten wie, nie będę tłumaczyć o co chodzi, bo nie chcę się już bardziej ośmieszać.
To co chcę Wam dziś zaprezentować jest... Sama nie wiem czym. Po prostu jest. Ocenę pozostawiam Wam. Enjoy!

~Blonde Princess~


 13 października 2001
Drogi Pamiętniku!
  Dzisiaj znowu spotkałam się z Draco. Chyba naprawdę powinniśmy to zakończyć... Spotykając się z Draconem ranię Wiktora, choć oczywiście on o tym nie wie. Z kolei będąc z Wiktorem ranię Dracona, a on jest tego w pełni świadomy i widzę jak przez to cierpi. Krum jest moją pierwszą miłością, ale przy Draco... Po prostu czuję się kochana. Już dawno powinnam wybrać, ale co mogę poradzić na to, że na obu bardzo i zależy? Nie potrafię...


14 października 2001
  Pamiętniku!
  Podjęłam decyzję. Nie mam pojęcia czy słuszną, ale przecież człowiek uczy się na błędach, prawda? Jutro pójdę na spotkanie z ukochanym, którego postanowiłam opuścić. Życz mi szczęścia...


15 października 2001
Pamiętniku...
  Właśnie wracam ze spotkania z Draconem. Powiedziałam mu, że nie mogę tego wszystkiego dłużej ciągnąć, bo ranię i jego i Wiktora, a wiesz co on na to? Myślałam, że będzie zły, zacznie przekonywać mnie bym została z nim, a on przyjął to zupełnie spokojnie i powiedział tylko: ,,Wiedziałem, że to nastąpi prędzej, czy później. Wiktor jest Twoją pierwszą miłością. Ja zamierzam być Twoją ostatnią. Obojętne jak długo to potrwa.".



~Joseph'owi Morganowi za to, że jest takim wspaniałym aktorem.


CZYTAM = KOMENTUJĘ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Harry Potter - Delivery Owl