piątek, 9 stycznia 2015

Początek Początków

Witajcie!
 Z dniem dzisiejszym powstaje nowy blog Dramione :)
Jest to blog dwóch przyjaciółek mających tę samą pasję. Na blogu pojawi się opowiadanie i miniaturki. Opowiadanie chociaż oryginalne zawierać będzie wątki z innych blogów,ale dzięki temu jest bardzo ciekawe. Każdy kolejny rozdział pojawiać się będzie co 2 tygodnie. Za ewentualne utrudnienia przepraszam, ale nie powinno ich być :)Jestem ciekawa czy moja twórczość się wam spodoba. Zachęcam do zostawiania po sobie komentarzy, które są ogromną motywacją i dodają weny. Każdy problem i zażalenie jakie będziecie mieli umieśćcie w zakładce "zażalenia" a my na pewno coś z tym zrobimy. Zaczynamy właśnie swoją nową przygodą a ten blog jest takim naszym dzieckiem które będziemy pielęgnować.
                                                                                                                   ~Mionka~

Drodzy Internauci! :)
Witam Was bardzo serdecznie w naszym małym zakątku ;)
Jak już Mionka wspomniała będzie tu opowiadanie, które będzie pisała właśnie ona i miniaturki, które będę pisała ja. Jest tak, ponieważ jak to dzisiaj pozwoliłam sobie określić, stanowimy taki duet ''Stateczna i Postrzelona'' :) Jak idzie się domyślić Mionka to ta Stateczna, a ja Postrzelona, ponieważ nie mogłabym pisać tylko jednego opowiadania, bo mam 1000 pomysłów na minutę...
Co tu dużo pisać... po prostu ZAPRASZAM :D

~Blonde Princess~

1 komentarz:

  1. Wydaje się, że będzie ciekawie ;-) żeby nie przedłużać lecę czytać prolog ;-)

    OdpowiedzUsuń

Harry Potter - Delivery Owl